εδώ δεν είναι Βαλκάνια, εδώ είναι παίξε-γέλασε,karagiozstate




Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Κρίση και Ρεμούλα…

γράφει ο ΑΝΘΗΡΟΣΤΟΜΟΣ
και αγιογραφεί η ΥΑΚΙΝΘΗ

- Θείε Νότη, χθες μου είπες τι είναι η Κρίση και τι η Ρεμούλα.Αλλά, αυτά είναι μόνο για τους μεγάλους ή και για εμάς τους μικρούς;
- Τάκη, θυμάσαι που είχες κρεμάσει κάπου το τζάκετ σου και κάποιος συμμαθητής σου πήρε, κατά λάθος, το κινητό σου;Τώρα στο τζάκετ πόσα ευρώ έχεις και πόσα παγωτά ξυλάκι παίρνεις μ’ αυτά;
- Θείε, έχω 17 ευρώ και κάτι ψιλά και παίρνω 12 παγωτά και μου περισσεύουν και ψιλά…
- Αν, λοιπόν, ο φίλος σου ο Ανδρέας σου είχε σουφρώσει 3 ευρώ, ο Κώστας 5 ευρώ, ο Κωστάκης 2 και με πρόσχημα την Κρίση οι παγωτατζήδες ζήταγαν 3 ευρώ το παγωτό, εσύ πόσα παγωτά θ’ αγοράσεις τώρα:
- Θείε, να υπολογίσω και φόρους; Τους άμεσους που τρώνε τον μισθό του Πατέρα μου και τους έμμεσους που τρώνε τα μισά παγωτά μου; Μα τότε θ’ αγοράσω …καλλίτερα να μην πω την λέξη που είπε ο περιπτεράς για το τι Δημοκρατία έχουμε!...
- Γαβ,Γαβ-Γαβ, Γάαααβ, Άουουου! Ούουου…
- Ντικ το ξέρουμε ότι εσύ δαγκώνεις άγρια όποιον απλώνει χέρι στις σκυλοτροφές σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου