εδώ δεν είναι Βαλκάνια, εδώ είναι παίξε-γέλασε,karagiozstate




Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

…νομίμως!

γράφει ο Ανθηρόστομος
και …αγιογραφεί η Υακίνθη

- Παππού, το αποφάσισα! Τελικά, όταν μεγαλώσω δεν θα γίνω Εκπρόσωπος ή Ηγούμενος αλλά ΟΠΑΠάρχης…
- !!!...
- Παππού, εγώ ο ίδιος θα ορίζω τον μισθό μου, τα πρίμα μου και τα λοιπά μου! Θα λέω στον εαυτό μου«Τάκη, πόσα θέλεις;» και θ’ απαντώ στον εαυτό μου«Τάκη,θέλω πεντακόσια χιλιάρικα»και θα ξαναλέω στον εαυτό μου«Τάκη, εγκρίνονται-πάρε κι άλλα εκατό, πρίμ γιατί κουράζεσαι πολύ» και θα ξαναπαντώ στον εαυτό μου«Ευχαριστώ,Τάκη, αλλά δεν προσθέτεις και μερικά παραστασιακάκια και οδοιπορικάκια; Γιατί πολυξοδεύομαι στα Μαζεράτια,στ’ Αρμάνια,στα Μπουλγκάρια και σ΄όλα τα λοιπά Λαϊφστυλάρια, τελευταίως. ΚΙ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΑ. Παππού!...
- Τάκη, το παρακάνεις και θα επέμβει ο Κωστίκας…
- Λες, Παππού να παρατήσει τα κοψίδια και τις παιχνιδομηχανές για πεντακόσια ψωροχιλιάρικα αφού δεν τ’ αφήνει για τα δις και τρίς των Καρτελάδων και των Τοκογλυφτάδων; Παππού, είδες το νέο SONY PLAYSTATION 3-HDD 80GB + DRAKE'S FORTUNE+ MOTORSTORM;…
- Γαβ, Γαβ-Γαβ-Γαβ-Γάαααβ…Άουουου! Ούουου…
- Κακομαθημένε Ντικ! Όχι εδώ! Στο πρακτορείο, απέναντι, σήκωσε το πόδι σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου